اقتصاد

گفتگو با جاستین سان: قوانین بازی در نیمه دوم مسابقه Meme Launchpad تغییر کرده است

گفتگو با جاستین سان: قوانین بازی در نیمه دوم مسابقه Meme Launchpad تغییر کرده است

Bijie.com گزارش داد:

در 13 آگوست، TRON ورود خود را به مسیر Meme اعلام کرد، از SunPump، اولین پلت فرم پرتاب منصفانه خود برای Meme، و جذب تعداد زیادی Meme به پلتفرم با کاهش هزینه گاز، یارانه و مشوق‌ها، حمایت کرد. جاستین سان در پلتفرم X گفت که SunPump به 30-40٪ از ترافیک فعلی PumpFun رسیده است.

چرا TRON این زمان را برای ورود به مدار پرتاب Meme انتخاب کرد؟ آیا ظهور SunPump با PumpFun برای افزایش ترافیک کار می کند یا PumpFun را منحرف می کند؟

بر این اساس، ChainCatcher یک گفتگوی انحصاری با بنیانگذار TRON، جاستین سان داشت، او گفت که بازار فعلی در رکود است و Meme یکی از معدود روایت‌های هیجان‌انگیز است، اما آهنگ Meme Launchpad همچنان یک بازی سهام است. اگر می‌خواهید افزایش‌هایی ایجاد کنید، پس پلتفرم باید هزینه‌های راه‌اندازی به اندازه کافی پایین، نقدینگی کافی عمیق و حتی انعطاف‌پذیری تراکنش داشته باشد.

متن کامل گفتگو در زیر آمده است:

ChainCatcher: چرا در این زمان از Meme Launchpad پشتیبانی کردید؟

جاستین سان:بازار فعلی تحت تأثیر عوامل کلان است و صندوق های ریسک همیشه در حاشیه هستند. در مورد روایت‌های شگفت‌انگیز این بازار گاوی تاکنون، هیپ از قبل کامل شده است. در این رکود بازار، ما تصمیم گرفتیم دوباره آتش Meme را شعله‌ور کنیم زیرا می‌خواهیم با تلاش‌ها و رهبری TRON سرزندگی جدیدی به بازار راکد تزریق کنیم. در این شرایط کنونی هیچ چیز در این صنعت بهتر از Meme نمی تواند در مدت زمان کوتاهی روایت های هیجان انگیز و احساسی خلق کند.

ChainCatcher: به نظر شما مزایای SunPump در مقایسه با برخی از لانچ پدهای جدید Meme در بازار چیست؟

جاستین سان: فکر می‌کنم دوستانی که SunPump را تجربه کرده‌اند باید عمیقاً تحت تأثیر قرار گیرند. به آنها اجازه می دهد تا میم های خود را با یک کلیک در یک محیط امن و کاربر پسند توزیع کنند. این پلتفرم نوآورانه تعامل کاربر را افزایش می‌دهد و تجربه تجاری مستقل‌تری را ترویج می‌کند. SunPump کاربرپسندی، انصاف و شفافیت را ترکیب می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی پروژه‌های Meme را در پلتفرم مرور و انتخاب کنند.

ChainCatcher: دسته‌ای از محصولات رقیب PumpFun در راه است؟

جاستین سان:در واقع، منطق این سوال هنوز باید روی کل بازار تمرکز کند، نه یک بخش Meme. در حال و هوای نسبتاً افسرده فعلی، لانچرهای جدید فقط سرمایه های موجود را منحرف می کنند.

اگر می‌خواهید افزایش‌هایی ایجاد کنید، پس پلتفرم باید هزینه‌های راه‌اندازی کافی، نقدینگی عمیق و حتی انعطاف‌پذیری تراکنش‌ها را داشته باشد، تیم‌های پرتاب‌کننده زیادی وجود ندارند که بتوانند سه نقطه بالا را برآورده کنند در همان زمان بسیاری.

ChainCatcher: به نظر شما رابطه SunPump و PumpFun چیست؟ علاوه بر این، بزرگترین تفاوت بین SunPump و PumpFun چیست؟

جاستین سان:به نظر من، PumpFun بیشتر شبیه یک پیشگام و راهنمای ما برای بهبود پلت فرم است و از منظر زیست محیطی، من فکر می کنم که ما در واقع دو محیط زیست متفاوت هستیم زیرساخت های زیربنایی و منطق تجاری متفاوت است، البته احتمال همکاری یا حتی رقابت در آینده را رد نمی کنیم.

در مورد بزرگترین تفاوت بین ما، فکر می‌کنم ما هنوز دیر وارد شده‌ایم، SunPump برای بهبود منطق تجاری سطح بالا، به حداکثر رساندن علایق شرکت‌کنندگان و به حداقل رساندن هزینه‌های شرکت‌کنندگان بر مفهوم PumpFun متکی است. به عبارت دیگر، در مقایسه با سولانا، TRON نقش مهم تری را به عنوان نقش اصلی در اجرای ترافیک Sun Pump ایفا می کند. نقش اصلی اکوسیستم Pumpfun در دسترس نیست.

ChainCatcher: اهداف تجاری فعلی SunPump چیست؟

جاستین سان:هدف تجاری فعلی SunPump تبدیل شدن به پلتفرم ترجیحی برای صدور و تجارت Meme و ارتقاء شکوفایی و توسعه اکوسیستم Meme است.

TRON از طریق زیرساخت قدرتمند خود پشتیبانی نقدینگی سخاوتمندانه ای را برای سازندگان Meme فراهم می کند. به لطف پایگاه کاربر بزرگ و مکانیسم گردش دارایی کارآمد، TRON دارای بیش از 2 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 60 میلیارد دلار در گردش USDT است که نقدینگی و ترافیک خوبی برای توسعه Meme ایجاد کرده است. علاوه بر این، معماری بلاک چین TRON به طور طبیعی قادر به جلوگیری از حملات MEV است، بنابراین یک محیط تجاری امن ایجاد می کند.

به منظور بهینه سازی تجربه کاربری، TRON یک رابط کاربری بصری و دوستانه طراحی کرده است و خدمات پاسخگویی فوری 24/7 را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران، چه مبتدی و چه کهنه کار، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند، و پشتیبانی فنی و نیازهای بازخورد مشکل را می توان به موقع برآورده کرد. در همان زمان، TRON همچنین تعدادی مشوق از جمله طرح یارانه هزینه گاز تا 99٪ را راه اندازی کرده است.

علاوه بر این، TRON و SunPump مشترکاً یک طرح تشویقی زیست محیطی Meme با مقیاس 10 میلیون دلار آمریکا راه اندازی کردند. به منظور ارتقاء بیشتر توسعه پروژه، TRON همچنین یک طرح لیست تبادل با یک کلیک برای پروژه های اولیه ارائه می دهد.

ChainCatcher: بیایید به طور خاص در مورد طرح مشوق زیست محیطی 10 میلیون دلاری SunPump صحبت کنیم.

جاستین سان: برنامه مشوق زیست محیطی 10 میلیون دلاری Meme یک ابتکار بزرگ است که توسط SunPump با همکاری TRON راه اندازی شده است و هدف آن ارتقای قوی توسعه اکوسیستم Meme است.

ابتدا، این طرح تشویقی یک چارچوب ارزیابی چند بعدی را اتخاذ می کند. برای تعیین قدرت پشتیبانی از پروژه، عوامل متعددی مانند فعالیت کاربر، مشارکت جامعه، خلاقیت و تأثیر کلی را در نظر می گیرد. از طریق چنین ملاحظات جامعی، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که پروژه‌هایی با پتانسیل و ارزش واقعی، پشتیبانی متمرکز دریافت می‌کنند.

دوم، هدف این برنامه تخصیص استراتژیک 10 میلیون دلار بودجه به پروژه هایی با بیشترین پتانسیل برای موفقیت است. این امر پشتیبانی مالی قوی برای توسعه پروژه Meme فراهم می کند، به طرف پروژه کمک می کند تا سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه فناوری، ارتقاء بازار، ساخت و ساز جامعه و غیره را افزایش دهد و رشد پروژه را تسریع کند.

در عین حال، این طرح بر رشد جامعه محور نیز تمرکز دارد. با برانگیختن اعضای جامعه برای مشارکت فعال در ساخت و ساز و ارتقای پروژه، یک محیط زیست اجتماعی خوب شکل می گیرد و به طور مشترک باعث رونق و توسعه بازار میم می شود.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری، توسعه‌دهندگان و سازندگان بیشتری را برای پیوستن به اکوسیستم Meme جذب می‌کند، اکوسیستم را غنی‌تر و رشد می‌کند، و انتخاب‌های پروژه Meme با کیفیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

ChainCatcher: آیا افشای داده‌ها از زمان عملیات آن راحت است؟ خلاصه و ارزیابی شما از داده های عملیاتی فعلی چیست؟

جاستین سان:در هفته اول راه اندازی، تعداد پروژه های ایجاد شده به 12528 رسید.

ما به کار سخت خود برای بهینه سازی مداوم عملکردهای پلت فرم، بهبود تجربه کاربر، تقویت همکاری با شرکا، و ارتقای بیشتر شکوفایی و توسعه اکوسیستم Meme ادامه خواهیم داد. در عین حال، به پویایی بازار و نیازهای کاربران نیز توجه زیادی خواهیم داشت و استراتژی های خود را دائماً تنظیم و بهبود خواهیم داد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا